donderdag 31 juli 2014

congratulations

ik heb vandaag nog eens met de markers gespeeld  je kan hier ook mooie bloemen mee in kleuren .
ik gebruik ze ook heel veel om mijn stempels mee in te kleuren en zo op mijn papier te stempelen .
ze zijn heel fijn om mee te werken daar ze een penseel borstel aan een kant hebben om meet te kleuren  en aan de andere kant een zeer fijne punt waar je mooi mee kunt schrijven en perfect te gebruiken is bij bv scrapbooking  of project life
kortom ik zou ze niet meer kunnen missen .


                                                  dit is wat ik uiteindelijk heb gemaakt .
                                                  hopelijk heb ik jullie een beetje geinspereerd
                                                  verder wens ik jullie nog een zeer fijne  donderdag toe.


                                                  liefs cindy

3 opmerkingen: