donderdag 18 september 2014

kerst doosje

stilaan  merk je de dagen korter worden het langer donker blijft s morgens en frisser  ook is s morgens.
stilaan maken we weer plaats voor die koude wintermaanden gezellig voor het haardvuur met een kopje warme thee of chocomelk heerlijk!!!
vele zijn al druk bezig om aan hun kerstkaarten te beginnen.
ik zelf zou er ook dringend mee van start moeten gaan want heb er een heleboel te maken.
maar met al die leuke spullen die er in de holiday cataloog staan is dit zeker geen probleem .
zo heb ik dit keer met de nieuwe dies om een doosje te maken  en de mooie  winter ijskristal bedel de ook in de cataloog staat dit mooie  kerst doosje al gemaakt .


ook heb ik nog voor jullie een filmpje  met de prachtige dies letters  super om te combineren voor bv u menu kaarten voor op u feesttafel .

http://www.youtube.com/attribution_link?a=qWk_M6R5CKc&u=%2Fwatch%3Fv%3D5EKYAH66cOs%26feature%3Dshare


ook zijn het deze week weer de weekly deals  en watte ze doen gewon ook stempels in promotie dus neem zeker is een kijkje

http://www2.stampinup.com/ECWeb/ItemList.aspx?categoryid=3072

wil je graag dat ik iets mee voor je bestel stuur mij dan een mailtje  naar  cindy1978_vanderaa@hotmail.com

1 opmerking: