maandag 6 januari 2014

sale -a bration

Allereerst voor iedereen de beste wensen voor 2014 en een zeer creatief jaar.
Hopelijk hebben jullie ook genoten van lekker eten en drinken en het
Samen zijn met de familie .
Toch ben ik blij alles weer terug in zijn normale doen valt  en ik wat meer
Tijd terug heb om creatief bezig te zijn .
Zoals jullie weten komt de sale -a bration er weer aan .
Ik heb hier alvast al iets gemaakt om jullie een beetje warm te maken
Over de producten die je gratis in die periode kan uitkiezen mits een bestelling
Vanaf 60 euro .
Vandaag laat ik jullie een traktatie verpakking zien , ik kom niet graag
Met lege handen bij iemand als ik uitgenodigd word.
Dit setje is ideaal om snel iets mooi in te pakken en je zal steeds de schow stelen
Met dit uniek verpakking .
Alles zit in dit setje om iets leuk te maken .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten