vrijdag 27 juni 2014

terug van weggeweest

                                  hallo iedereen

door omstandigheden op prive vlak ben ik er even tussen uit geweest  maar we vliegen er weer volop in en hoe .
nog een paar dagen en de nieuwe cataloog ga van start en ik kan u nu al zeggen wat een bijoeke is hij weer .
vanaf vandaag tot eind augustus hebben wij ook een carry list  dit zijn kerst artikkelen die nog te koop zijn zo lang de voorraad strekt  hier teld dus op is op
http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/EU/Holiday_Carryover/Holiday_Carryover_2014_GB.pdf
op deze link kan men zien wat er nog in voorraad is .
heb jij ook altijd graag je willen toevoegen bij ons team dan is het missch nu wel de moment voor je je kan je nu voor slechts 65 euro al bij ons toevoegen.
wil je graag meer info laat het mij dan even weten op mijn mail adres cindy1978_vanderaa@hotmail.com en ik contacteer je zo snel mogelijk .


hou zeker de blog in het oog voor nog meer nieuws


                                                   liefs cindy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten