woensdag 9 juli 2014

fry box

                                                     goeie avond iedereen


wat een vies weer je zou haast denken het weer herfst is geen weer om een hond door te jagen ;
maar wel lekker weer om het binnen gezellig te maken  en te knutselen .
dit keer laat ik je iets nieuw zien uit de cataloog namelijk de fry boy  leuk om er een kleinigheidje in te doen als je naar een feestje moet of ook heel leuk voor als traktatie in de klas uit te delen bij een jarige .
ik zal jullie regelmatig laten zien welke kante je er allemaal mee op kan .

ik heb deze gevuld met kauwgum balletjes  leuk om als kadotje aan een kindje te geven  maar je kan er nog zoveel meer mee .
dat laar ik je een volgende keer zien

ook zijn het vandaag weer de nieuwe weekly deals als je graag wil dat ik iets mee bestel stuur mij dan even een mailtje en het komt goed


Geen opmerkingen:

Een reactie posten